رونالدو: لالیگا دشوارترین لیگ دنیا است
تاريخ : یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, | 10:16 | نویسنده : حسین

   کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید معتقد است لالیگا دشوارترین لیگ فوتبال در میان سایر لیگ‌های باشگاهی در سطح جهان به شمار می‌رود.

 

 

ملی‌پوش پرتغالی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در موفقیت قوهای سفید مادرید در فصل گذشته داشت و پایان دادن به سه دوره متوالی قهرمانی بارسلونا در لالیگا مهمترین هدف رئالی‌ها بود که موفق به انجام آن شدند.

 

 

رونالدو که با یک شبکه تلویزیونی تایلندی صحبت می‌کرد، اظهار داشت: بهترین لحظه برای من قهرمانی در لالیگا بود. و به نظرم لیگ فوتبال اسپانیا سخت ترین لیگ دنیا به شمار می‌رود.

 

 

وی افزود: ما موفق شدیم با اختلاف 9 امتیاز نسبت به تیم بزرگی مثل بارسلونا عنوان قهرمانی را بدست آوردیم.

 

 

رونالدو که برای استراحت در تایلند به سر می‌برد درباره حذف تیم فوتبال پرتغال توسط اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا هم صحبت‌هایی را انجام داد.

 

 

تیم وی در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 از اسپانیا شکست خورد و این در شرایطی بود که کریس در انتظار زدن ضربه پنجم پنالتی برای پرتغال بود و در نهایت قبل از اینکه پنالتی را به ثمر برساند، تیمش مقابل ماتادورها شکست خورد و از یورو 2012 حذف شد.

 

 

 

رونالدو افزود: آن فقط یک تصمیم بود که گرفته شد. در لیگ قهرمانان هم وقتی رئال مقابل بایرن مونیخ قرار گفت، ضربه پنالتی را از دست دادم. بنابراین هر اتفاقی ممکن است در ضربات پنالتی رخ دهد. این ضربات شانسی هستند.

 

 

 

 


به نام خدا به نام خدا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ